Relax - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van friends - WaarBenJij.nu Relax - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van friends - WaarBenJij.nu

Relax

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg friends

07 April 2014 | Indonesië, Singaraja

Omdat we op dag 3 eigenlijk niets gedaan hebben mag Hein het verslag maken van de dag. Het werd toch een bijzondere dag, die begon om 02.00 uur 's nachts. Edith werd wakker van de warmte en “muziek” van een brulpad, ging woelen in bed en maakte daardoor Hein wakker. Samen gingen ze buiten zitten waar ff later ook Yvonne aanschoof. Opvallend was dat Oeds bleef ronketonken, ondanks dat Yvonne (toch aardig nachtblind) niet echt zachtzinnig zich aankondigde. Het was een gezellig uurtje, maar daarna toch maar weer naar bed. Yvonne, bekend als slechte slaper, ging het maar weer proberen om....... net als de anderen om 10.15 uur!! wakker te worden. Hoezo, slechte slaper? De gastvrouwen hadden een heerlijk ontbijt klaargemaakt met ei en gebakken spek, yoghurt, geroosterd brood en fruit. Daarna opfrissen en zwemmen, nietsdoen, lezen, tutten etc... kortom alles wat je altijd doet op vakantie. De dames namen met de gastvrouwen de boodschappen en wensen door. Oeds was echter lang onvindbaar. Na enig zoeken bleek hij achter de laptop te zitten en de site en foto's bij te werken. Snap je dat nou? Heb je vakantie, ga je werken....? Met de gastvrouwen en de later aangeschoven “Marijke uit de buurt” werden de excursies besproken en geregeld. Marijke is, samen met haar man met pensioen en woont in de buurt. Ze vindt het leuk om ff polshoogte te nemen, namens de verhuurders, of alles in orde is. Leuk mens en lekker relaxed. Daarna werden onze dames naar het dorp gebracht om wat inkopen te doen en medicijnen voor Edith te kopen. Oeds en ik “pasten” op de villa, waarbij Oeds zich vooral concentreerde op zijn laptop en ik op de krant. Na terugkomst van onze dames gingen we weer eten. Yvonne had “chicken met mihoen en saté uitgezocht met als toetje gebakken banaan met een siroop sausje, wat bereid werd door de gastvrouwen. Topchef Herman de Blijker zou het niet beter gedaan hebben. Heerlijk. Oh ja, voorafgaand aan het diner gingen we weer ff zwemmen en ballen in het zwembad (je moet toch wát doen als je je verveelt....). Na het eten werd er gewerkt: door mij, want ik moest wat tekst verzinnen voor de website. Het bleef nog lang onrustig in villa Rumah Rindu. Morgen worden we weer actiever vanaf 06.00 uur 's morgens.....of wordt het toch weer samenscholing rond 02.00 uur?

• 07 April 2014 - 18:36

Jeanette Drost:

Hallo vakantiegangers,
    Leuk om jullie belevenissen te volgen! Eigenlijk hadden jullie in het begin van de reis al flink veel gedaan! Dan is een relaxdagje ook wel heerlijk. Het is uiteindelijk toch ook vakantie. Groet van Jeanette

• 07 April 2014 - 18:47

Marietta Verweij:

Leuke foto's en wat hebben jullie al veel indrukken opgedaan voor de eerst paar dagen. Ik ben heel benieuwd hoe het verder met de nacht"rust" verloopt.

Verslag uit: Indonesië, Singaraja

Outdoor activiteiten

20 April 2014

Merapi
friends

Met vier vrienden op reis naar het verre oosten, waar Indonesië (Bali en Java) wordt bezocht. Naast het bezoeken van hot spots, komen we in aanraking met de mensheid en zijn cultuur aldaar. Vanzelfsprekend kunnen we van de Indonesische keuken genieten. We denken dat het een inspirerende reis wordt en zullen middels het geschreven woord tot uiting brengen.

Actief sinds 16 Maart 2014