start van een verre reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van friends - WaarBenJij.nu start van een verre reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van friends - WaarBenJij.nu

start van een verre reis

Door: Oeds

Blijf op de hoogte en volg friends

30 Maart 2014 | Nederland, Schiphol

Hallo familieleden, vrienden, vriendinnen en bekenden van Hein, Edith, Yvonne en Oeds. Wij samen gaan een verre reis naar Indonesie maken en beginnen op Schiphol door met het vliegtuig via Singapore naar Denpassar op Bali te vliegen. Daar aangekomen worden we naar het cultureel centrum van het eiland gebracht: Ubud. De naam is afgeleid van het Balinese woord ubad, dat medicijn betekent. Direct in de nabijheid is het Puri Saren Agung paleis met optredens van Balinese dansgroepen, het museum Puri Lukisan, het Apenwoud: een oud Hindoestaans tempelcomplex dat tegenwoordig wordt bewoond door een grote kolonie van meer dan 200 makaken.
We reizen hierna richting Lovina (noord-Bali) en na in een besproken restaurant gegeten te hebben checken we in villa Rumah Rindu in.
Op deze wijze is het mogelijk ons te volgen op onze reis door Bali en Java en wat wordt beleefd, met het reizen, de cultuur, de mensen, het eten en de natuur en bijzonderheden, die dit land te bieden heeft.
Dit dagboek is openbaar en al het geschrevene kan door iedereen worden gelezen, dus ook de eventuele reacties.

Laat eens wat van je horen door een reactie te plaatsen en geniet van de verhalen en foto's, die van tijd tot tijd geplaatst worden.

Groetjes, HEYO

• 31 Maart 2014 - 06:08

Hilda:

He Heyo,

Het wordt vast weer een prachtige reis! We zullen jullie weer volgen. Veel plezier en vergeet vooral niet te genieten!

• 31 Maart 2014 - 08:12

Astrid:

Wat leuk om jullie weer te volgen,goede reis en geniet met elkaar!xx

• 31 Maart 2014 - 10:04

Tamara:

De voorpret is alweer begonnen zie ik.
    Nog maar een paar nachtjes slapen!
    Veel plezier en een veilige reis toegewenst.

• 31 Maart 2014 - 12:56

Ineke Feunekes:

Hallo allemaal!
    Vol verbazing zie ik dat het weer zo ver is. Fam. de Jong pakt weer haar biezen.
    Voordat je het weet zijn ze weer vertrokken.
    Heel veel plezier en doe vooral voorzichtig!

Liefs Fam. Feunekes

• 01 April 2014 - 13:57

Corien Mons:

Lijkt me weer een mooie reis te worden voor jullie. Wens jullie een heel fijne tijd en ik geniet op afstand mee.

Liefs Corien

• 01 April 2014 - 14:53

Wierd En Bregtje:

Een hele goede reis gewenst!! Genietse!

• 01 April 2014 - 22:55

Marietta Verweij:

Leuk al die voorpret, het moet nog allemaal beginnen

• 05 April 2014 - 08:20

Marja & Leen:

Het grote avontuur is eindelijk begonnen. Veel plezier en bij 32 graden zal een coctail wel smaken.

Salam hangat

Leen & Marja

• 06 April 2014 - 13:44

Jacqueline Smit:

Hallo Hein, Edith en Friends,

Na alle voorbereidingen is de verre reis nu toch echt begonnen!

Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en goed bij jullie appartement zijn aan gekomen.
    Veel plezier en geniet er van hè!!

Groetjes, Jacq, X

• 06 April 2014 - 16:40

Leny Allard:

Hallo Hein en Edith.
    De kop is eraf...jullie reis is begonnen.Ik heb het verslag gelezen. Hoop dat jullie veel gaan beleven zodzat wij in Nederland mogen meereizen op jullie grote avontuur.
    Pas goed op jezelf en elkaar en tot horens.
    Geniet van dit grote avontuur. Liefs van mij en de familie.
    Tot horens

Outdoor activiteiten

20 April 2014

Merapi
friends

Met vier vrienden op reis naar het verre oosten, waar Indonesië (Bali en Java) wordt bezocht. Naast het bezoeken van hot spots, komen we in aanraking met de mensheid en zijn cultuur aldaar. Vanzelfsprekend kunnen we van de Indonesische keuken genieten. We denken dat het een inspirerende reis wordt en zullen middels het geschreven woord tot uiting brengen.

Actief sinds 16 Maart 2014